dinsdag 30 juni 2015

Afscheid nemen valt zwaar...

Dag mama's en papa's,
Maar ik denk ook... dag oma's, opa's, tante en nonkel!

Gisteren sloten we een groot hoofdstuk af. Jammer genoeg moet ik jullie kapoenen afgeven! Het afscheid viel zwaar, maar ze zijn klaar voor de berenklas van juf Joke!
We hebben erg veel geknuffeld, gespeeld en gepraat de laatste anderhalve dag...
De kleutertjes mochten kiezen waarmee ze hun kikkerjaar gingen afsluiten... en dat was VERSTOPPERTJE spelen!!
En natuurlijk toen de kikkertjes gisterenmiddag naar huis mochten, zei ik: "prettige vakantie" en zeiden sommige kleutertjes toch: "tot morgen juf!".

Ik zal ze één voor één allemaal missen, maar gelukkig kan ik ze op 1 september en de rest van het schooljaar nog elke dag zien!!! :)

 
 

 
 



Een laatste groepsfoto! 


Fijne vakantie allemaal, we gaan de batterijen goed opladen en in september zijn we alweer klaar voor een nieuw schooljaar!!

Lieve groetjes juf Renske en ...
Nellie en Cézar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten